allt för länge sen...

nu vill jag utomlands!
9 månader sen jag var utomlands sist, när hände det senast? fan vad bortskämd man varit egentligen.
men resa är ju det mest underbara helt enkelt.
nu råkar det ju vara så att jag och min bror får en billig resa genom våra föräldrar. själva resan kommer troligen kosta runt 2000 med boende och då kan man välja värsta feta lyx-spa hotellet vid stranden om man vill ;)
gaaaaaaaah, vill nu nu nu nu nu nu!!!
vi börja kolla lite igår, portugal eller italien känns mest intressant än så länge. jag vill till värmen sen kvittar det.
gärna får det ju finnas ett bra utbud av nattklubbar också men värmen är viktigast. vill bli bruuuuuuun igen :)
vilka som hänger med får vi väl se, malin, sara? den som har råd är välkommen. vi ryms många, bara trycka in extra bäddar.

nu måste jag kolla lite i katalogen på de feta hotellen och få ännu större längtan. bokas snarast :) :) :)


solen skiner, vilken underbar dag! vad händer ikväll? taco med paco kanske ;) hahaha
ha en superdag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback