ännu en vecka..

förra veckan rullade på ungefär som vanligt. rätt mkt jobb, en del festande och besök av sara.
hahah, som vanligt hade man förjävla kul. snart flyttar hon och choppe tillbaka till luleå, äntligeeen!
alla skämt och alla lögner, that's the shit. haha, festen hos jenno vart ju rätt rolig måste jag säga.
speciellt dagen efter, det är alltid roligast på nåt sätt. tänka på allt man gjorde och allt som hände och bara sitta och skratta totalt :) hoppas folk inte tar oss allt för seriöst alla gånger eller iofs vem bryr sig?

sen vart det även lite fest på lördag för mig och malin. drog till henne efter jobbet, suget kom. varför inte? haha.. kom väl hem runt 5 på morgonen och till min stora förvåning var det fest i mitt hus. haha, blev erbjuden nån shot och drink osv. var för en gångs skull smart, tackade nej, och gick till sängs istället.
jobb på söndagen igen, great med 100% OB :)

utlandsresan är så gott som bestämd nu. portugal - jag, sara, emil, svenne, choppe och förhoppningsvis malin!
kan det bli bättre? tror inte det. tänk sedan the strip, en bargata som är ca 1 ½ mil lång. vad kan gå fel?
mamma ska ringa imorrn och höra vad det finns för lediga hotell där i närheten. jag vill resa nu!

fyller år om 3 dagar nu, om en vecka är det april. tiden går ruskigt fort! jag trivs som fisken i vattnet. dags att boka brazil snart också :) life is what you make it, så känns det. resa är mitt liv, finns inget bättre!

har jobbat som en tok den här månaden känns det som. fick väl ut lite över 7000 för förra månaden. jobbat dubbelt så mkt den här månaden så jag kan ju ana en lön på upp mot 15000 om jag får jobba nån/nåra dar den här veckan :) SWEET! 


nu ska jag se lite serier tror jag, sen får vi se hur dagen slutar.
ta hand om er!


btw, snart är det sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback