festhelg

fortfarande bakis en aning, det ska ju kännas när man har festat hårt...

vart ju en spontansup efter jag sluta jobba i lördags. direkt i arbetskläderna till malin!
"afterwork", HAHA.
hade inge groggvirke så fick bli shotta ren varm vodka och whiskey.. sköljde ner med lite mjölk emellanåt ;)
gick även över till grannen, trodde det bodde en ung pojke där. vart en aning chockad när en tant i underkläder öppna som stod och borsta tänderna? haha "oj, jag gick nog fel.." HAHA
sen drog vi iväg till olearys direkt fyllan slog.
telefontricket direkt, fick ihop nåt udda gäng, dock trevligt :) blir alltid bäst när det är spontant, det är så sant! :D
sen efterfest x2. först i stan, söp lite mer..
sen vidare till hertsön, spökhistorier och mer whiskey att shotta..
vad snacka vi om hela kvällen? haha man lär väl ha gjort bort sig en aning, men shit the same!
"jag har inte duschat på en vecka... inte borstat tänderna sen januari, smutsiga kläder.. smutsanja"
ungefär? hahahha inbjudande!
jag somna sittandes i en soffa nån timma, sen for jag hem smart som jag var..
HAHAHA klockren kväll iaf...

dagen efter var mindre kul, döööööööööööööööd hela dagen. men det var det värt!
ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: Simon

Telefontricket? ;P

2008-03-03 @ 22:58:49
URL: http://simonblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback