ta det lugnt

det är vad jag skulle vilja göra nu, men icket. jobb, jobb, jobb! och är det inte jobb är det fest.
det är vad min vardag gått ut på senaste tiden. kommer visa sig på bankkontot också, niceness!

hahahah aa är det äns någon ide att sammanfatta lördagsnatten? jag tror inte det..
så mkt man hinner med under en kväll. älskar att sitta dagen efter och skratta åt allt också. hahahah!!
folk på coop undrar nog lite när jag sitter där för mig själv ibland och kan inte sluta skratta ;) lär ju ha förlängt mitt liv rätt rejält som det sägs.

drog ju iaf till my direkt efter jobbet vid 23-tiden. vart att byta om kvickt och sen börja, "höger-vänster-höger-vänster".
hann väl få i mig en halv 7a på en halvtimme eller nåt, vilket gjorde att fyllan slog rätt snabbt!
in till stan, in på magma. drog telefontricket direkt på någon thai? haha snygg var han ju iaf ;)
sen sprang jag fram till ken ring, drog några rim så han fatta vilka det var.. o där är mölin! hahah flummigt..
jag och malin rocka på rätt rejält, hahaha!! gav ut lite omgångar till diverse folk, låna några heta solbrillor på dansgolvet. träffa en hel del roligt folk. ferran och hansson hängde ju med rätt mkt under kvällen också :)
längst fram på ken ring, vilket nu resulterat i mindre fina blåmärken över hela benen.. men det är smällar man får ta!
efter magma drog vi iväg mot max o skaffa oss två skrovmål.
efterrätten blev hos några grannar till malin, gammelgåbe 1,2 & 3. haha!! 
tog mig väl hem runt 6 på morgonen, var lagomt tufft att jobba igår.. huvudvärk och värk i hela kroppen. det kostar att ligga på topp ;)

nu ska jag ta mig tillbaka mot coop, är hemma på middag bara. 10-19 är min dag idag. skulle kanske jobba imorgon också, cashen håvas in!

btw, akta dig för polisen! hahaha
och vem är du finland?
hahaha vet inte varför jag tyckt det var tråkigt på krogen för ett tag sen?
det är väl så enkelt att det blir vad man gör det till ;) och vi gör det jävligt kul.
längtar till nästa helg! 

peace!


Kommentarer
Postat av: hansson

haha fyfan man är helt jävla gula och blå på benen efter ken !! oj oj oj ! piz

2008-03-10 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback