tidig kväll ikväll

ouch, har vart en tung dag idag igen. blev förlängd arbetstid igår (12 h..) och jobb idag också. många sjuka tydligen och när man är inte van att jobba så mkt så känns det verkligen!
9-19 idag då, flöt på som smör. sen till malin en sväng, höll på att bli fest, haha.. men sen tog man sig i kragen, vafan ska ju upp imorrn och jobba HELA dagen. kan vara smart att sova, plus att jag sparar pengar.

imorrn blir det jobb 13-23. sen afterwork. snabba sig till my, shotta ner en spritflaska illa kvickt ;) haha sen blir det ken ring. hahahahha jag och malin laddar upp med våra rim! lär bli ett antal telefontrick också såklart, se upp!!


nu är det sängen som gäller, huvudet är heeelt slut.
ne justja, ska bara styra upp morgondagens partyoutfit.
eller party och party, lär inte hinna fixa mig speciellt mkt så får bli lite halvslappt hiphopstylish eller nåt.

solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Sara

japp! då kommer jag :)Hörde om lördagens bravader av Malin igår! HAHAHHAHAHAHAHHAHA! your sick!!!!
Pusspådigälsko ;)

2008-03-10 @ 09:01:31
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback