work..

mkt jobb hela tiden nu, skönt att dom ringer ofta.. dom vet att man vill tjäna pengar =)

jobbat i måndags och idag, ska jobba imorrn och sen hela helgen.

inte små pass till helgen heller, 13-23 och 15-23! men det är ju helt klart värt pengarna.
frågan är bara, hur ska jag hinna festa?!! haha, får bli en favorit i repris!
afterwork på lördag alltså, slutade ju bra senast.
man kan ju inte dissa ken ring, hahahah!! ojdå, var det inte han som ringde fel? ;) HAHA
sen får vi väl se hur jag mår efter helgen, lär vara tungt att jobba på söndag har jag redan insett.

underbart väder det vart och verkar fortsätta vara hela vintern. snart är den över! yes, snart är sommaren här.
innan dess blir det nog en utlandsresa, frågan är bara vart? lär bokas snarast :) :) :)

btw, fyller 19 år om ca 3 v. då är det FEST här i huset. perfekt att det är under ett lov också!
nu ska jag dra vidare, ta hand om er där ute!

peace


Kommentarer
Postat av: simon

Sv: Ahha okey på så vis! =) hehe.

2008-03-05 @ 20:33:58
URL: http://simonblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback