kefft

3 dagar irad ej bra det.

I lördags då drack ja mig full men ändå inte full eftersom jag va påtänd. 

Sen på söndagen börja ja redan klockan 10 på morgonen.

Och idag så börja ja vid 16 tiden och idag rökte ja på lite för mycket tror ja..

Fan vad ja känner mig cp i kroppen..

Skakar och känner som domningar och känns som det är någon som styper än och hela kroppen gungar fram och tillbaka brrrrr fan mår skit.

men ja lärde mig nu något också och de är att ja alldrig mer ska röka maja..

Nu har ja lärt mig vad som händer om man röker på för mycket..


Kommentarer
Postat av: mölin

RYCK UPP DIG FÖR FAN!
du har blivit så jävla konstig på sista tiden!!!

2008-05-29 @ 16:56:07
URL: http://malinniska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback