måndag 12/5

idag jobbar jag 16-21. skönt att ha haft sovmorgon! jobbar sen 5 dar till den här veckan, varav 2 långa dagar i helgen. nåja, man lär väl överleva dom också.
annars har jag ett sånt grymt outhärdligt jävla sug att dra utomlands NU!
just nu anar jag dock att det kan bli att sitta här i luleå hela våren, sommaren och hösten innan jag äntligen får komma iväg! får väl tänka så att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. har jag klarat mig hela vintern så bör jag väl klara en sommar också? haha, nästan lite hemskt hur bortskämd man är med att åka utomlands.
van att åka flera ggr per år! men det är ju ens största intresse, finns inget bättre.

helgen har varit rätt lugn som vanligt nu för tiden, haha. sovit hos sara båda dagarna! igår var jag även en sväng med neshti och sethi. haha, så jävla kul att snacka gamla minnen. hahaha blev många skratt!

nu ska jag.. vet inte vad jag ska göra faktiskt.. kolla tv, nån serie eller kanske spela sims? plugga teori?
jag får se, först ska jag iaf ringa körskolan. förra körlektionen blev ju uppskjuten pga coopish!
vill ha körkortet nu!

saknar min faster om nån ville veta, haha. så skönt och kul att vara där faktiskt, även om dom bor ute i skogen.
nära till det mesta iaf och total uppvaktning. ska fråga pappa när vi drar dit nästa gång.

peace out

Kommentarer
Postat av: Sara

jag hänger med till göteborg ;) saknar greger!

2008-05-13 @ 00:26:50
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback