det är nu det händer

kan inte tänka klart.
jag åker om 8 dagar!!!
riktigt jobbigt nu, varje dag känns som en evighet.
vill att dagen med stort D ska vara här nu. VILL IVÄG!
otroligt hur svårt det är att somna på kvällarna, ligger och vrider och vänder i flera timmar känns det som.
RESFEBER!

den enda jag riktigt kan prata med som förstår vad jag känner är ju felicia.
eller man är egentligen tom på känslor, dom går inte att beskriva för dom är så blandade och mixade och jag vet inte alls. har dock aldrig haft den här känslan förut och det känns underbart att få känna den.
vill gråta och skratta på samma gång.

nä, nu ska jag strukturera upp lite.
mycket att göra i veckan!

om 9 dagar är jag i Rio just nu om allt går som planerat, coooooooooooolt
lovar att höra av mig så ofta jag kan till alla är hemma.


love from me to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback