camping

varför åkte jag aldrig på URF i år? :/
jag skulle ha gjort det även om jag var ensam, fan.
försökt hålla mig från att kolla videos därifrån men det går inte, ååh blääää!


på tal om videos så råka jag komma in på en video där någon går omkring på campingen dagen efter festivalen 2007.
kolla vid 3.20 - JOSSE "just get robbed because no more security"

http://www.youtube.com/watch?v=nDDZhg5Tt4g&feature=related

hahah, stackars vårat tält och våran fina madrass där utanför.
smart som man var bar man med sig sin väska med kläder :)
nej, inge mer campande där inte!
men festivalen blir det definitivt nästa år.

nu längtar jag till jamaica!
33 dar till Brazil.


over and out


                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback