rädsla

kan inte sova riktigt än. mycket som åker runt i huvudet!
om 20 dar drar jag långt långt hemskt långt bort ju..
känns ju såklart jävligt kul och spännande, men jävligt skrämmande också.
långt ifrån tryggheten som finns här hemma och även i europa på nåt sätt.
skulle nåt hända där har jag ingen mamma som skulle kunna vara där vid min sida på två röda, eller tre. nej, det känns riktigt läskigt. blir ju inte bättre när man hela tiden blir påmind om alla kidnappningar och annat hemskt som sker där borta, på andra sidan jordklotet. sjukt att jag ska dit, lilla jag :)
men med felicia vid min sida ska jag skapa ett minne för livet! vi ska ha sjukt kul helt enkelt.
förstå, 10 + 10 dagar!!! det är nu det händer.

ska nog följa med mamma till jobbet imorgon och prata om vi ska skriva i tidningen och hur i så fall. många som undrar, speciellt på jobbet :P haha har lovat att skicka mail titt som tätt i alla fall så dom slipper oroa sig. I will return!

kommer sakna alla så sjukt mkt, familj, vänner och djur :( ska dra in lite bilder nu på min mp3 som jag fick idag på posten. fynda en likadan som min förra (som blev snodd.. SUCK) men med dubbelt så mycket utrymme för 400 kr på tradera, så det var väl ingen större fara att tattarna var i farten här i huset. hoppas dom fick sig lite röka så dom kanske har 3 hjärnceller mindre nu.

jaja nu börjar det rinna iväg lite. men kan verkligen inte sova!
ska surfa runt lite tror jag. kanske efter den efterlyste som man ska hooka upp med i peru, haha!
äventyr sa jag va? haha, det är bara förnamnet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååk inte :(

2008-10-15 @ 19:07:07
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback