tom

slår på en låt.
blundar.
känner.
OM 12 DAGAR ÅKER JAG MOT BRASILIEN!

om 14 dagar vaknar jag upp i ett nytt rum, med obekanta ansikten(?), föhoppningsvis en sol skinandes in genom fönstret, en fläkt som snurrar för fullt och en underbar känsla i kroppen!
LET'S MAKE COPACABANA!


sitter med mallan och snackar om förra vintern osv, läser tillbaka i våra bloggar...
hahah rolig tid man hade, vintern gick nog rätt fort för oss!
saker har spårat mer och mer med åren, man är ju märkt för livet.
jag kommer aldrig kunna vara "normal" igen, vad det nu är.
jag är störd, jag är anja. take it or leave it!

så jag och mallan har ju kommit fram till ett roligt sätt att "umgås" på och göra något gemensamt trots att vi är ett halvt jordklot ifrån varann. vi ska helt enkelt utmana varandra!! HAHAHAH detta kan mycket väl spåra ut totalt.
det hon ska göra här i luleå ska jag göra där jag befinner mig om det så är på en nattklubb i rio, ett berg i peru, ett sunkigt hostel eller kanske mitt ute i regnskogen!
hahaha, sen ska vi reflektera över det i en blogg..
kom med tips på saker man kan testa på, vi är nog redo för det mesta ;)
dock vill jag inte riskera mitt liv på något sätt, vill ta mig tillbaka till sverige.

nu ska jag filura vidare innan jag ska försöka sova.
blir svårare och svårare för varje dag, många tankar som flyger omkring.
jobba 14-23 imorrn iaf men det är skönt för då går dagen fort!

godnatt alla normala och onormala!


Kommentarer
Postat av: mölin

haha det ska bli roligt ;)

2008-10-24 @ 22:34:14
URL: http://malinniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback