ännu en vecka..

det är omöjligt att inte tänka på resan, resfeber.nu.
kanske lite tidigt men tiden går fort, 59 days left..

anyway, jag jobbar & sliter. jobbar minst 4 dar i veckan hela september, känns gött.
ju mer pengar desto bättre. senaste veckan har gått fort, fullbokat i stort sett.
inte van ett sånt här fullt dagschema. är det inte jobb så är det körskola, tandläkare eller träning. 
sen är jag rätt trött när jag är hemma. antingen är det bara för att man vill unna sig att ta det väldigt lugnt eller så är det en sjukdom som lurar i kroppen men som vägrar bryta ut. well, den som lever får se.


imorgon är det en lång dag som väntar, 13-23. jobbar även söndag! finfin helg helt enkelt, 100% OB hela tiden, great!
cajsa tog körkort idag också. haha, jag tycker bestämt vi ska dra bilbingo någon helg framöver ;)

nu är det läggdags! inte bra att vila för mkt under dagen, då blir det lätt sena nätter.
sov gott där ute, ta en tequila för mig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback