hjärndörd

22 aug tog jag min sista panna nu är jag ren!
Jag har snurra runt som bara den hela tiden.

Men jag mår bra och jag har träffat en zigenarpojke och älskar honom massor jag är nöjd me honom.

Men huvudsaken är att jag är ren nu sen 2 veckor tillbaka och jag har hela mitt liv framför mig nu me barn och andra erfarenheter..

För någon månad sedan hade jag mindre än ett år kvar att leva men tack vare mina vänner och gud så har ja ändrat på detta.

Min hjärna klara ej av detta me tjo längre ja gick under totalt och ja utsatte mig själv för en stor fara kunde gått mycket illa men jag klara detta och jag lever det kommer jag tacka gud för varje dag och mina vänner hade det ej varit för dessa så hade jag ej left idag.

Jag är så stolt över varje dag jag är nykter och klarar detta.

Jag bor kvar här i norr har haft 2 st inbrott blivit av me alla mina kläder och dylikt men vad gör det huvudsaken är att jag lever.

nu ska jag pudra näsan bye


Kommentarer
Postat av: mallan

HÄRLIGT ANJA!! det var på tiden att du tog tag i det =)

2008-09-21 @ 19:22:14
URL: http://malinniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback