söndag

hållt mig nykter 3 helger i rad nu, är faktiskt lite imponerad av mig själv :)
ofta man sagt att man tänkt hålla sig nykter, men det är sällan (aldrig?) jag lyckats förr.
iaf inte under det året som gått, haha. är en bra period att vara nykter ändå känner jag.
en hel del jobb, körskola, planering inför resan med vaccination osv..
sparar pengar, ligger rätt rejält efter min planerade budget men det ska nog lösa sig iaf.
skulle det bli problem med pengar där borta har jag väl troligtvis två shyssta föräldrar som
lånar mig lite slantar.

bara 51 dar kvar nu, dagarna försvinner fort.. snart ligger man där på stranden i rio och zippar
på en capirinha i 30 graders värme :) i cant wait!
har redan nu börjat fundera över nästa höst.
har väl rätt länge vart inställd på att börja plugga igen men är ju så osäker på vad jag vill läsa.
däremot vill jag ju resa, älskar det! pröva på nya saker, samla på upplevelser :)
därför kanske det blir att plugga spanska i barca, volontärjobb i nått spännande land nånstans i världen.
jag måste fundera vidare lite, är ju ingen brådska med det än iaf! får se vad ens vänner har för planer också.

nu ska jag kolla upp om lite jobb i rio. kanske blir att jobba en månad när man kommer fram medan man utforskar omgivningarna. så spar man lite pengar på så vis också!
vi får se!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback