minneslycka

i helgen vart det ju fest. så jävla sugen som man var i fredags började man ju ensam tidigt på dagen!
haha suck, var ju full innan jag äns ätit middag.. inget gott tecken inför kvällen alltså ;)
minns att jag hade jävligt kul, resten är en lagom minneslucka! om någon berättar eller av ren slump så kan jag minnas vissa saker från kvällen men har nu bestämt mig för att inte försöka minnas nåt mer, hahahaha!
åååååh skjut mig! käppen, styrdans, pundarsnacket, vakten från coop (haha, typiskt att han jobbade ikväll också...).

från det att jag blev utkastad ur taxin uppe på malmuddsbron är natten klar. haha efterrätt är det bästa!!!
har ju insett att det är lika att skita i festen och dra efterfest på en gång, hahaha...
ååh lustigpoker och vad var det vi hittade i tspat's lght? haha sry han var smutsig!
aja, hela litern med whiskey är ju slut iaf och det är väl lika.

igår mös jag och malin hemma hos mig, även sara ett tag :) inte sugen på att få sig NÅ! haha suck
somna med en popcornskål i sängen och lite bekännelser.
idag vakna vi upp och fixa 1 liter starkt kaffe, sen drog vi en promenad på det i stormen.
jobbat hela kvällen. blir att jobba imorrn också :)
ska även dricka mitt vaccin, det ska bli en njutning.
43 dar kvar nu, snart ligger jag där där där där.

ni följer väl mig och felicia i nsd?
haha som det ser ut nu så blir det att skriva resereportage i tidningen.
trevlig läsning med andra ord, undra om vi får vara helt ärliga och råa?
hahaha då kan det bli riktigt trevlig läsning.
nej, skämt åsido eller time will tell ;)

nu är det sängen, adjos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback