besvikelse.

väcktes av att chefen ringde, blir att jobba idag! alltid skönt med lite pengar :)
somna om och vakna upp kring 12, skönt med höst när man slipper känna den dära "ångesten" som man får om det är soligt och varmt annars när man sover länge, hehe.

hade fått ett SJUKT sms. finner inga ord. malin, du får mig att gråta. vet inte om jag gråter av kokande ilska eller om jag är ledsen, besviken, tom. ja en blandning av allt antar jag! ska inte behöva förklara mig överhuvudtaget. får inte fram passande ord och har lite bråttom mot jobbet. och jaa jag orkar inte höra av mig till dig. men SLUTA VARA SÅ SJUKT NEGATIV OCH LÅTA DET GÅ UT ÖVER DINA VÄNNER OCH SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNÅL!


bara för att få en poäng i det hela. hade även fått ett till sms, av felicia. hahahaha, fick genast ett leende på läpparna :D börja dagen med ett skratt, det är väl så det ska vara? är väl meningen att vi ska försöka ge varandra positiv energi, glädje och skratt.

nu ska jag till jobbet och ha en riktig sån där "glad-dag" och vara övertrevlig med alla kunder :)
får se hur det går!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback