Crazy Cuzco.

vart ska man borja?
vara dagar i cuzco var galna, totalt sinnesjukt kula fester!!!

men vi borjar med det mindre roliga, Machu Pichu. visst det var javligt coolt, nice vy och laget inkabyn ligger pa ar otroligt. mitt uppe i bergen, undangomt och omgivet av regnskogsbekladda berg.
vi klev upp 5 pa morgonen for att vara dar vid soluppgangen men det gick inte riktigt som vi tankt oss.
vi gick lite fel och borja bestiga ett berg i hopp om att fa en bra utsikt over "byn". traffa nan spansktalande gubbe som sa att vi gick pa ratt vag i nan timma tills han till slut hitta en karta och... "oops, vi gick fel". det var bara att vanda och vandra tillbaka, haha suck. det var ju inte en enkel vag att ga heller, har fan traningsvark an... och flip-flopsen pajja sa dar gick jag barfota, haha det var en syn det.
till slut kom vi iaf ratt och fick se "skiten" och det var val nice men da var vi sa trotta sa vi orka inte bestiga det berg som man egentligen skulle. vi fick iaf en bra utsikt fran ett hall och vandra omkring dar ett tag innan vi akte tillbaka till byn och kaka :)

dagen efter vi kom tillbaka till Cuzco var det iaf dags for fest igen :D var ett gott gang som drack, tog lite mer snygga kort och fula pa. skrev lite meddelanden i vara hander, som fungerade valdigt bra, haha! sen bar det ivag till samma gamma goda klubbar, roots och mama africa. det ar mellan dom vi pendlat under festerna i Cuzco. tror vi hann bli ratt okanda genom att dansa pa baren varje gang osv, hahah!
drack iaf annu mer ute pa klubben och vart ratt smashed. jag och felicia kom ifran varann och jag hitta na lirare att hanga med. minns inte hela kvallen men dagen efter fick jag da se bilder av mig pa baren och hora att jag klattrat som en apa over baren och hos dj:n.. haha suck! sluta iaf med att man for hem och muta vakten med pengar av nagon rolig anledning, haha. storde rumskamraterna skulle jag tro, utom felicia som sov som en stock, haha. forlat ferran for att jag var sa sjalvisk med julklappen till dig, hahaha ;)

vakna iaf upp morgonen efter och var ungefar.. " vad hande?" samma sak for ferran, haha dagen kom att bli javligt rolig, skratta i stort sett konstant! hitta iaf lite bevis och bilder pa vad som hant kvallen innan, hahah. det var nog fler an oss som visste vad som hant ocksa, haha fick lite roliga blickar och skratt. men kul maste vi ha haft iaf vad jag minns ;P

vart aven fest denna kvall, varan sista i Cuzco! michelle och celeste dok aven dom upp sa vi fick traffa dom, sista gangen den har resan? :( men dom drack inte sa vi fick ihop ett annat gang.
korde hart som fan, 50/50 groggar.. en javla massa roliga drinking games! nar alla borjade bli wasted drog vi ut pa de vanliga klubbarna igen. jag, ferran och magikern drog upp pa baren det forsta vi gjorde. dar borja det roliga...
fiska upp jordgubbar fran baren som vi borja skicka fram och tillbaka mellan varann langs baren. via munnen da. haha vi vart en hel del uppe pa baren direkt. jag ar glad som stod ute pa ett horn sa jag slapp skicka till flera till en borjan iaf, haha.. minns att folk nedanfor tog kort konstant, hahah suck! sluta med att det vart en utmaning att fa jordgubben att ga runt hela klubben sa da var man tvungen att ga ner pa dansgolvet och skicka den vidare, hahah.
jag och ferran tappa bort varann som vanligt efter en stund sa jag och magikern drog till andra klubben. aven dar gick man till baren och fiska upp lite lime som borja skickas runt, haha varfor??!!
vart iaf lite show i soffan sen for allmanheten innan vi drog hem till hostelet tror jag. aven den har natten har man saklart lite minnesluckor men javligt kul iaf, hahah :D en magisk natt....

vakna upp av att felicia kom inrusandes i rummet, "klockan ar 6!!!" haha vi hade planerat att aka till flygplatsen kl 4 for att inte missa flyget sa det vart en javla bradska, haha. jag som inte hitta mina skor drog barfota. kommer in pa flygplatsen och gar mot incheckningsdisken da nan gammal goding vander sig om glatt "hiiiii!"... hahahha suck mitt svar blir, "....who are you?" hahha 2 sekunder senare slar det mig, "ooh.. sorry its you.." hahaha suck stackare, skjut mig hur ful man ar!!
nar vi val kommer fram och ska checka in vaskorna ser allt ut att ga bra. da stanger incheckningskillen sin disk och ber oss komma till sidan, haha. "how are you? you're not able to fly, you're too drunk.. and please put some shoes on.." HAHA!! missa flyget for att man ar for full, det hade vart nat. han tvinga oss iaf vag for att dricka kaffe o ata.
till slut loste sig dock allt och som sist in i planet tog vi oss till lima, men det satt javla langt inne. HAHAHA what a day.

har i Lima bor vi iaf pa Loki hostel igen och det verkar nice. gav lite fina kommentarer det forsta vi gjorde sa tror redan alla fattar hur vi fungerar. hahah vanta bara till forsta festen ;)
nu ar det dags att ata burritos och guacamole har pa hostelet, mums!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback