Peru, vad ska jag saga?

fest 10 av 15 dagar och mer hade det kunnat bli om det inte vart for nagra nattliga bussturer.
haha och inte var det nagra mesfasoner heller, stupfull varenda kvall i stort sett.
en enda lang dimma...

vi hade 4 natter pa Loki i Lima, tog det lugn forsta och korde sedan pa en 3-dagars.
orkar inte gora nagra storre utdrag om festerna nu, bland annat for att det varit alldeles for manga sedan dess :P
vart i alla fall drinking games varje kvall, har lite filmer fran kvall 2, hahahaha anytime fuck... no words.
forsta kvallen drog vi ut pa klubben Help!. trangde oss fore i kon sa vi kom in fort for att starta var jakt.
kande oss lite for nyktra sa borja svepa tequila efter tequila. har sakert druckit nagra liter tequila i Peru, det gor susen!
fick nan efterhangsen javel efter sig, verkade trevlig fran borjan men utvecklades till ett monster. AJ! haha hamnade pa ett bekant stalle dar kvallen avslutades med att jag dacka for mig sjalv i en lyxsang.

kvall 2, kom att bli den roligaste, hahahha! vet inte vad jag ska saga om kvallen forutom att det var javligt kul! drog hur mycket drinking games som helst och kvallen blev lang. shotta tequila och fula pa som fan. efter drinking gamesen drog jag och felicia pa varsitt hall, jag hamna i baren och fick i mig lite mer tequila och felicia korde sitt eget race, haha skona kommentarer fran den kvallen.. ar lite smasvart under kvallen och det kandes som att tiden rusa ivag, ut tog vi oss aldrig men det kvitta. en minnesvard kvall, tror vi gjorde vara avtryck pa hostelet. detta var fredag den 13:e, jesus var med mig.

sista kvallen hann knappt starta innan den var slut, hahhaa. vi tog avsked av vara "foraldrar" fran england, trist saklart.
sen korde vi igang kvallens drinking games igen. shotta tequila som vanligt. efter ett tag vart vi lite fooor manga i spelen sa vi fick kora drinking games runt pingisbordet, hahah! stord som man var fuska man sig till att fa dricka och det var inte att dricka vad som helst. FY IN I HELVETE!!! en halv kanna blandat med sprit, smoothie, rom, whiskey, olika drinkar osv osv. vad var inte i den dar javla blandningen??!!! smaka skit men man maste ju visa vad man gar for.... suck. har aldrig druckit nagot sa vidrigt i hela mitt liv och lar antagligen inte gora det heller. aven om jag tog stora klunkar var jag tvungen att ta andan, usch usch usch. direkt efter den vart jag tvungen att svepa en till blandning sa att kvallen sluta som den gjorde forvana nog ingen. felicia har aldrig sett mig sa fick jag hora dagen efter, folk fundera pa att ringa en ambulans och aven om jag inte minns nagot av det hade jag vart helt promt pa att jag skulle inte sova - jag skulle ut och festa!
hahah sa full har jag nog inte vart pa hela resan, men dom fick mig iaf i sang till slut. storsta fragan ar, varfor kan jag inte spy under den har resan?! hade vart enklast sa.

dagen efter vart det sista besoket av de dagliga pa mc donalds och aven fika pa starbucks. pa eftermiddagen begav vi oss mot busstation for att bege oss till nasta partyplace - Loki i Mancora.

Mancora tar vi i nasta inlagg, hinner inte mer nu.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Glenn

Dag 2 var kvällen med K alltså ;)

2009-04-26 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback