Mancora och lite Ecuador...

ja efter 3 harda partynatter i Lima tog vi bussen till Mancora.
och det var inte vilken buss som helst, har snackar vi forsta klass sa det star harliga till med massa filmer och massa mat serverad. har aldrig suttit eller sett maken till sa skon buss, jag sov bra kan jag saga!

val framme i Mancora bestallde vi fruktsallad och lade oss for att steka vid poolen. det marks att man ar nara ekvatorn for solen tar som satan, fick ordentligt med farg, me like!
kvallen kom och det var saklart dags for fest. massa backpackers som jobba har i baren och javligt mycket partyfolk over huvudtaget. vart som vanligt drinking games, tequila och en hel del flum. vart aven en del dans pa baren innan vi drog ut till lite barer runt omkring. felicia hade dock redan gatt och lagt sig och konstigt nog kande jag mig lite for nykter sa resten av kvallen vart inte lika galen som borjan pekade pa.

andra dagen var det samma stek, bad i havet och sloa totalt. funderade pa att ta en lugn kvall men sa fort det blev tal om dricka och fest var vi ju inte sena pa att tacka nej och herregud vilken natt det blev. efter den har natten var vi okanda pa annu ett stalle tors jag lova, hahahahhaha!!!! massa drinking games igen, massa tequila. spela lite poker med dricka som insats och sjalvklart korde man all-in titt som tatt, haha. gick till baren for att bestalla en ny drink och nar bartendern borja halla upp spriten hade man ju vart lite kaxig och bad om att fa mer, mer, mer.. sluta med en hel drink bara bestaende av ren sprit och is, mums! efter att man fatt ner aven den och sakert nan mer tequila drog hela hostelet ut till barerna omkring igen. felicia kom pa efterkalken men hitta mig pa nan bar utanfor till slut, dar var det finito. sen ar det lite svart fran och till hur det sag ut efter det. minns att jag var nere pa stranden och fula lite med en av bartenderna och att vi satt och drack i nan ring.. tror aven vi var och dansa nagonstans, vart vettefan, haha..
var mitt i allt tillbaka pa hostelet, hitta felicia sovandes med en katt i sangen??! hahahaa sa har hon tagit kort och spelat in en video halvt sovandes, hahahah freak! jag tog iaf fel sang och rev ut en hel necessar och en flaska med shampoo over hela golvet.. fick erbjudande om nan duschfantasi, hahaha! gick ut pa lite mer aventyr, gjorde dealar med vakter, haha sa stord. vakna upp nasta dag pa helt fel stalle? i "personalrummet" dar alla som jobbar pa hostelet sover. i nan bruds sang, haha "den dryga" som vi kallar henne var lagomt glad.. hade val inte haft nat stalle att sova pa? vart iaf en pinsam tystnad nar fulla jag traska ut genom rummet, hahahha suck.

dagen efter fick vi ett antal kommentarer och skratt. haha som sagt, "hellre ökand an okand" :P
vi fick aven sallskap av en skon brud som vi traffade i Lima som just anlande.
dagen tillbringades delvis i solen och delvis vid baren, bada i havet och poolen.
kvallen var det sjalvklart dags for fest igen. dagen innan hade man ju utmanat halva stallet i att dricka sa nu var det ju upp till bevis. en av bartenderna skulle supa mig och felicia under bordet vilket han inte lyckades med fick vi hora dagen efter.
dock inget jag minns da vi drack minst lika mycket tequila och sprit som dagen innan. korde massa drinking games som vanligt och rocka pa. utmana "staff:et" i tequilarace som jag tror aldrig blev av.
hade tydligen vart pa javligt bra humor och lovat att jag skulle med ut men sen bara forsvunnit, tydligen gott och dackat.
felicia likasa, haha hon hade aven lamnat liteeee spar, hahah usch. det var den kvallen!

sista dagen var ratt mulen och gra sa man lag mest och sloa och gjorde ingenting. vart lite avskedsdrickande framat kvallen eftersom vi skulle ta bussen hit mot Ecuador. korde lite kortspel som man regera i och drack nan tequila, bjorn borg style saklart! gjorde ett sista fint avsked med vart meddelande pa whiteboarden, hahahah!! undra vad som hande med det? ;) haha!!

PERU VAR GALET.

nu har vi iaf varit har i Ecuador och Guayaquil 2 natter. spenderat bada kvallarna pa bio och sett 2 bra filmer :)
tjockat som vanligt med mc donalds, pizza hut, lösviktsgodis!!! och massa popcorn.
imorgon aker vi ut till Galapagos i en vecka, ska bli spannande!
ar en kryssning pa 5 dagar mellan lite öar och sen 2 dar pa en ö. lar bli ett aventyr :)

nu ska vi hitta pa nat att gora resten av dagen, sen kanske det blir bio ikvall igen? mysigt ju!
puss och kram.

                                               
                                                                               Loki Del Mar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback