Buenos Aires

da var vi i nasta storstad!
har vart har i 4 dar nu, dock sjuk 3 av dessa sa har inte hunnit med sa mkt har.
magsjuka kan dra at heeeeeeelvete!

iguazufallen var iaf magiska, sa sjukt fett sa det gar inte att beskriva eller ta kort!
satan vad mkt vatten som forsar ner i vissa fall... blir ju nastan radd av att bara se dom.
ett enkelt satt att ta sjalvmord definitivt.
vart aven en hard partynatt i iguazufallen, hahaha.
dela pa 1 liter gin jag o ferran, lite mer sprit och nan tequila var.
spela javla massa drickspel, hoppa i poolen, dansa - hela ganget!
alla var mer eller mindre galna.
satt med en hund och bokstavligen storbola, paminde sa javla mkt om mina hundar ;(
haha folk maste trott att varlden gatt under for mig.
senare under kvallen ar allt svart, vakna upp i fel sang och fick hjalp till min sang.

morgonen efter hittar jag och felicia en jaaavla massa pengar i vart °locker° i vart rum.
pa nagot satt har vi tjanat pengar under kvallen innan, nan av oss eller bada tva?
ingen har nagot minne av det och det lar forbli ett mysterium for resten av vart liv.
hahah ratt kul da jag inte sett det forst och tog lite bolivianska pengar och forsokte kopa vatten med.
°vi tar inte den dar valutan°, °va?... OJ° hahahha!!
vi har fan inte ans varit i bolivia och inte i uruguay heller for den delen, hahah.
hade aven nat blamarke och tappa bort min handduk. felicia tappa bort sin och lite andra klader.
haha en helgjuten kvall helt enkelt :P

sen har vi da tagit oss vidare hit till buenos aires. haft lattare magsjuka i 2-3 dar sa har inte hunnit med sa mkt.
smakat pa det otroligt goda stekarna, vandrat runt lite och festat igar.
fick igang ett javla drag pa hostelet, drinking game som vanligt och sen drog vi ut pa nan klubb.
fula ut totalt i borjan men sen nar man vart lite nyktrare och det bara var electromusik hela tiden vart man lite less.
kom iaf hem runt 5-6 och stupa i sang!

ikvall ar det avskedsfest for sigi :( trist att behova saga farval, men det ska bli en trevlig afton.
restaurang, dricka och sen ut pa nan klubb med hela ganget!

nu ska vi dra oss tillbaka mot hostelet och se vad som hander...
take care , STEKARN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback