lite festligheter senare...

hejhopp gummisnopp! (med tanke pa mallans inlagg for nan dag sen....)
avskedsfesten for sigi vart valdigt trevlig.
borja med att vi tjejer gick ut och at middag tillsammans. medan vi satt och vanta pa maten kom en av manga tiggande barn och ville ha pengar. av ren reflex lagger jag handen over min kamera for att jag inte ville flasha med att jag ar "rik".
michelle hade dock kvar sin bors pa bordet. ungen som kanske ar 10 ar tar upp den, vi tror han bara skojar, och ser ut att fundera for nagon skeund. sen vander han tvart och rusar ivag med borsen. michelle och celeste flyger upp ur stolarna efter han och med hjalp av en man som hugger tag i pojkens arm fick vi till slut tillbaka den iaf. men det var lite chockerande att sant hander. man far fan passa sig overallt :P

iaf sjalva festen sen blev pa sigis hostel. som avsked var vi ju tvugna att ge honom lite bardans. sa jag, felicia, michelle och celeste stod och dansa pa baren ett bra tag, hahah. fick aven upp sigi! det var da uppskattat av dom som jobba dar, haha. sen dansa vi lite mer och hade det allmant trevligt. vart ett litet gratkalas nar han gav sig ivag dock men vi lar traffas fler ggr :) roadtrip 2010 for fuck sake!

i mandags anlande resten av rio backpackers polarna hit till Buenos Aires. det firades med mat och fest!
var fest pa vart hostel med dj osv. var dar och dansa pa borden, drack, spela lite drickspel och dansa annu mer tills det stangde. da drog hela hostelet over till en klubb pa andra sidan gatan. jag och australiensarna drog till nan bar och drog lite tequila innan vi drog dit. val dar dansa vi pa som fan, haha. inte var man sen pa att inta strippstangen sa fort man sag den. haha eftersom jag inte var alldeles for full lyckades jag "dansa" pa den utan att sla ihjal mig. hangde upp o ner med benen i vadret, hahaha!! sag alla upp och ner, haha jag undrar hur fan jag ska ha sett ut. kan ju inte ha vart sexigt iaf!
sa resten av kvallen hangde man antingen pa den eller dansa overallt. jag och morgan drog en javla massa moves, sa javla skon kille nar det kommer till fylla, dans och fest, haha!
drog oss hemat vid halv 7 pa morgonen och hade lite show fran balkongen, haha.

igar var det fest igen. sista natten tillsammans hela ganget da celeste och michelle akte vidare idag.
eftersom morgan och oliver hade (inte langre... haha) en egen lagenhet sa drog vi dit. drog ut och at lite steeek, javligt gott! val i lagenheten drog vi en javla massa drinking games hela natten. man kande sig inte sa full till en borjan och vi vart less over att ingen ville dra ut. haha sen slog det till helt plotsligt och i stort sett allt ar svart. yes, forsta black-outen i Buenos ar i hamn! vi spela iaf nat drinking game men istallet for att dricka skulle man ta av sig klader nar man forlora, haha. sluta med en naken grabb, jag i underklader och alla mer eller mindre nakna skulle jag tro :P
har ett svagt minne av nat lyft ute pa balkongen, haha men inget mer!
vakna upp pa golvet tillsammans med troy. kollar mig runt och ser spya pa ena sidan av kudden och 2 dm bakom mig. inte jag som spytt men tydligen morgan fran sangen ovanfor mig, haha usch!! tur att han missa mig iaf.
vaknar lite senare igen av att telefonen ringer hur javla lange som helst.
en minut senare kommer beskedet, dom ar kickade ur lagenheten! hade tydligen flygit en stol ut fran varan balkong som hade krossat en ruta. aven har far vi skylla pa morgan tydligen. han hade aven krossat nat glas mot en vagg osv, haha poor guy. sjalv hade han inte ett minne av nat av det :P vi hade val ocksa varit allmant hogljudda osv, haha.
minns ju dock inte sa mkt av slutet av kvallen men kan tanka mig att det var en sjuhelvetes fest!

ikvall blir det att kolla tango med grabbarna. sen blir det sakert middag och fest ocksa :)
troligtvis drar vi vidare mot salta och bolivia imorgon!


tack och hej leverpastej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback