nytt ar, nytt land :)

hej igen!
nu har vi tagit oss vidare till Argentina. nytt land med ny valuta, jobbigt att borja rakna om bara nu nar man ar van vid Brasilien. dock skont med spanska, min portugisiska var aldrig den basta, haha.

fick ju en semesterflort dar i Rio, en valdigt trevlig sadan, trist att behova aka sa fort men sant ar livet.
angaende nyar vart det inte sa bra som vantat. missta mig inte, det var grymt - vad jag minns, haha.
borja med hart festande pa hostelet med massa folk. det sjong och dansades pa biljardbordet, spelades drinking game som vanligt och jalvigt bra stamning!!
efter en javla massa alkohol var felicia borta sa jag drog ut med mitt paket, hans bror och nagra till fran hostelet.
kom ner till stranden och sag ett helvetes fyrverkeri. dock var de flesta dar alldeles for lugna for min smak sa jag for runt och skrek efter felicia och festa runt. efter ett tag var det bara jag och paketet, han forsokte val lugna mig och jag hamna i brak med nan brud. hitta dock inte felicia sa vi sluta upp pa nan bar med hans vanner och shotta lite tequila osv :)
ett trevligt nyar, dock inte lika galet som det hade blivit om jag och felicia hade fatt hjalpas at, haha!
sen minns jag val inte allt heller, men det man inte minns har aldrig hant :P

dagen efter vakna jag upp hemma hos familjen igen och fick frukost och lunch. sen drog jag och daniel som han heter ut pa cykeltur runt Rio, sa javla vacker stad :) drack lite cocosnot och gotta oss, traffa lite av hans vanner.
sen kom kvallen och felicia var trott efter ett hart nyar sa jag drog ut pa egen hand med paketet och brodern. vi hamna i lapa dar vi gick till en bar och borja shotta feta klunkar med ren vodka. stupid i know, haha!
sen vart aven lite redbull med vodka och tequila. drog vidare till en nattklubb med fet musik och dansa och drack hela kvallen. efter nagra till tequila ar resten av kvallen svart, haha. men vakna upp valbehallen med kladerna pa hemma hos honom. hade tydligen blivit valdigt valdsam och bitch-slapat han hela vagen hem i taxin, haha suck..

da var vi framme pa dagen da vi skulle lamna Rio och Brasilien, mycket sorgligt. jag vill flytta dit nu!! fick erbjudande att stanna, mer eller mindre allvarligt vet jag inte, men det skulle jag nog angra om jag gjort :P
sista dagen avsluta vi iaf med en sista lunch. jag, felicia, aaron och "paketet". har ju haft vara traditionella middagar har tillsammans. efter middagen var det dags att ta farval och ge sig av till bussen.

efter ett dygn pa bussen har vi sa tagit oss till Argentina och Iguazu fallen dit vi ska imorrn. Vi for ju en grupp pa 10 pers sa det var iaf kul och morgondagen lar bli grym! bor pa ett fett hostel ocksa, ser mer ut som ett hotell med pool och massa annat :) lite plaster pa saren, i miss rio and rio backpackers!!!

nu ar det dags for sangen, men avrapporterar nagon mer dag.

xoxo stekarn, da vat du!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback