mer jamaica :)

efter den goda lunchen satte vi oss i bilen (dar vi har inprogramerade tv's och kollar pa live reggae osv..) igen och tog oss upp i bergen mot Nine Miles, byn dar Bob Marley foddes och dar han nu ligger begravd.
en guide tog med oss pa var tur dar vi besokte hans grav, husen dar han foddes och vaxte upp, han familjemedlemmars gravar, den kanda "haaa-haaa-haaa" stenen dar vi hade ett moment, haha. turen var iaf valdigt nice och var guide var aven han en skon lirare. gick runt och sjong pa bob marleys latar hela tiden och vi gjorde han sallskap i one love vid bobbans grav. jag stod for gitarrlirandet, pa bob marleys gamla gitarr tydligen ;)
vi fick aven lov att prova bobbans gamla sang och hans komfortabla trastol forutom stenen da, haha.
bob marley ar begravd nagra meter ovanfor marken for att solen ska lysa pa han genom en stjarna osv.. kandes ratt coolt att veta att man var mindre an 1 meter ifran honom, aven om han bara lar vara ett skelett nu.

framat kvallen efter en del vodka kom john och hamta upp oss igen och vi drog ut till nagra barer. spela lite biljard och traffa nagra av hans vanner. biljarden gick som den gick, haha.
lite senare tog vi oss vidare ut till en klubb. borja med att dricka lite tequila som var hur javla sma som helst, haha.
var inte sa mycket till drag i borjan och folk stod mest i bakgrunden och lamna dansgolvet oppet. det skulle det bli andring pa! jag och felicia drog in direkt i ringen och starta showen! hahaha kalla den vad man vill, "studentdansen", "the monkey dance".. haha ja, det blev succe! troligtvis var vi populara mest for att vi var de tva enda vita pa hela stallet och inte for var dans men nog vart det jubel dar man drog sina moves. brudarna vart dock mindre glada och jobbade annu hardare for att visa sina skills. hahaha assa de dansar ju precis som filmerna pa youtube, "booty shake".. haha ser sjukt ut! jag skulle kanna som att jag fornedra mig sjalv om jag dansa sa. sjalv satsa man ju dock pa sin egen dans med handerna ner i golvet och gjorde nagra springmoves och diverse armhavningar och sparkar, hahahah!!!! SUCK.
kvallen var iaf javligt rolig och vi fula pa tills klubben stangde. fick aven hora av vissa att vi var de basta dansarna pa hela klubben, hahah japp definitivt, NOT. manga killar var sa javla pa och ackliga, man ser ju verkligen deras syn pa kvinnor. hamna i nan muntlig fight med nan rasta som trodde han var kung och kunde behandla brudar hur han ville. "my dick fuck all the pussys", javla idiot.. gav han en lektion iaf, haha suck igen!

dagen efter drog vi med john och kaka frukost pa burger king. sen blev det beachen dar vi traffa en bitch fran kvallen innan. bitch ar en van, haha. fick lite komplimanger for min dans och han forsokte imitera mig. haha han gjorde det bra, men dock inte lika bra som mig saklart ;) HAHA!
efter ett tag pa stranden var vi runt i stan lite sen blev det pizza till middag, nyttig - jag vet!
vi var ratt trotta pa kvallen men tankte dra ut iaf. dock hade vi somnat nar john hamta upp oss och hade inte vaknat av hans skrik eller stenar pa rutan sa vi sov gott hela natten!

idag vakna vi av john igen som tydligen sovit utanfor huset i sin bil, haha. vi begav oss ivag mot Negril dar vi ar nu. borja dock med frukost pa burger king saklart, haha. tiden i bilen gar fort nar man har en tv, javligt nice. plocka aven upp en van till john i Montego Bay som foljde med oss hit. tror han tagit pa sig uppdraget som var livvakt utan att vi bett om det, han foljer bokstavligen talat efter oss, haha. har leta vi iaf upp ett dugligt hotell och kopte vara biljetter till kvallen.

ikvall ska vi pa spring break party har i Negril. bara en dag av fest och artister men det ar inte vilka artister som helst.
beenie man, sizzla, mavado, kiprich, michael rose, gyptian, ninja man, taurus riley osv osv.. var nagra till jag kande igen men minnet ar kort! lar bli fett fett fett iaf, onskar att josse fick vara med mig nu. men jag lovar att rapportera grundligt till dig gumman :)

nu blir det snart middag, kanske forsoka ata nat nyttigt idag. sen ar det vodka pa var balkong och sen ar det FEST hela natten! ska tydligen halla pa tills imorgon mitt pa dagen sa vi far forsoka halla igang sa lange som mojligt.
JAG AR TAGGAD!

take care at home, see you all soon!
peace


Kommentarer
Postat av: My

Du har varit borta allt för länge, kom hem nu! Saknar dig:)

2009-03-17 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback