Miami baby!

Galapagos var underbart, paradiset verkligen!!
Sett diverse underliga och coola djur, simmat med hajar och feta vattenskoldpaddor osv osv..
5 underbara dagar pa en bat, riktigt riktigt nice. Men har redan sammanfattat det pa resdagboken sa hoppas ni laser dar mina vanner och ni andra kan ta er i baken :)

Ar pa javla fulhumor nu, sa javla taggad!!
Kom till Miami idag, ar redan IN LOVE, bokstavligt talat.
Kanner redan att det har ar en stad jag utan tvekan skulle kunna bo i.
Folk vi traffat redan, pa hostelet, pa gatan, overallt. Alla ar supertrevliga, framat och har nagon slags gnista.
Kanns som att vi passar in har perfekt!!!
Synd dock att man maste vara 21 for att fa dricka och komma in pa barer och klubbar. Saklart kan man slinka runt lite av de dar reglerna men det gor det valdigt mkt mer komplicerat. Imorrn blir det ut att shoppa los, har snackar vi high heels sa det star harliga till och en lacker klanning. Jag ska vara uppkladd till 1000, da finns ju chansen.
Och som vi sa innan vi kom hit, vill vi in pa en klubb - ska vi in. haha far se hur det slutar dock, men det ar vart ett forsok ;)

Vet redan att jag ska tillbaka hit nar jag ar 21 eller liknande och an har jag inte sett mer an en gata om man inte raknar med taxituren. Jag kanner pulsen, det gar inte att satta fingret pa vad det ar som gor det.
Har ar jag verkligen high on life!

Ikvall ar det dock i stort sett omojligt att fixa en helkvall ute, 19 ar och flip-flops = dont think so!
Men imorgon som sagt...

Miami, Im here - Im so fucking here!


Kommentarer
Postat av: Sara

ååh jag förstår det, ta han dom dig bara!! <3

2009-03-05 @ 20:00:42
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback