the end of jamaica, for this time...

jamaica och reggaefestivalen sluta samre an hur det borja.
festivalen var javligt nice till en borjan. jag och ferran drog runt tillsammans och fula pa lite, kaka majs, drack och kolla pa de artister som var. sen tappa vi bort varann (som vanligt..? :P) och man drog runt sjalv ett tag. hitta nan lirare som stod med sin lillebror. det basta var ju att han hade en whiskeyflaska som han inte var snal om, haha problems..
stod dar och klunka, tvinga lillebrorn att dricka osv.. tyckte aldrig att whiskeyn ville sla sa helt plotsligt var man ju saklart dyngrak.. lite suddigt dar ett tag tills jag lade marke till att min kamera som jag hade haft runt handleden hade skarts av med en kniv eller sax.. LESS!!! :( far val skylla mig sjalv lite men iaf, aaaah varfor??!! 1000 bilder at helvete, nu far manga minnen bara existera inom en.. men men, shit happens som vi sager! efter det vart man spiknykter och drog hem och sov.

dagen efter bestamde vi oss for fest igen for att glomma trakigheterna fran dagen innan. hade en till trevlig och ful forfest pa var balkong innan vi drog till springbreak beachparty! drog med oss det sista vi hade av var liter och klunka pa stranden. drog upp pa nan scen dom hade och dansa och hitta na lirare som bjod pa mer sprit, suck.. sjukt hemskt hur mkt man drar i sig varje kvall, skadligt... haha!!
behover kanske inte namna att vi tappa bort varann efter det, hehe.. drog iaf runt sjalv och fula pa och hade mig, trevlig stamning. men kvallen sluta rent sagt skit, inga kommentarer om det. vissa typer av manniskor borde dock inte fa leva.
kom hem och hitta en javla massa spya, haha ;P men somna gott med min underbara van vid min sida!

blev aven 2 festkvallar till med lite turister som vi traffa. spela massa drinking games som vanligt, fula oss som fan som vanligt, hahaha. slita sonder trad, "because you're my best friend.." osv osv, HAHAH!! drog ut pa lite klubbar och hade det trevligt :) sista kvallen ar lite luddig men allt sluta iaf bra bada kvallarna och tiggtanten fick ingen tip, haha!
vi har val bada troligtvis lagt pa oss nagra kilo bara pa jamaica. 4 dagar i Negril - 4 x frukost pa Burger King bland annat. men vi ar ju pa semester, magen far man ta tag i nar man kommer hem ;)

sista natten spendera vi pa flygplatsen i Kingston och det gick over forvantan aven om vi kanske sov 1 h max. haha sen sluta det ju saklart med att varan flygbiljett var ogilitig eftersom vi kopt tur- och retur och missade flyget dit. det resultera i att hela biljetten avskrevs eftersom vi inte kontakta dom och sa att vi fortfarande ville ha returbiljetten. jag vet, vi ar sa clever... NOT ;) shit happens, haha.

efter Jamaica var det tillbaka till Miami.
nytt inlagg kommer!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback