helgens planer.

detta veckoslut ska jag ägna till mina fyrbenta älsklingar. stackars stora bosse måste troligtvis in till djursjukhuset imorgon bitti för att bli sydd under ögat. (pga bråk med en annan vovve ikväll..) sen har jag verkligen insett att jag måste borsta och tvätta stackarna. usch vad dom är smutsiga! men tvätten på bosse lämnar jag nog över till en hundsalong, första möjliga tid som finns. den monsterpälsen är omöjlig :)

sen blir det väl antagligen en hel del fotboll om jag får välja. så jävla kul. har verkligen fått tillbaka suget för att lira, varför gav man upp det? som jag och sara kommit fram till, livet har fått en mening igen, haha.
nu är mina sötnosar ute i vimlet och har det trevligt. hoppas mina försök till att styra hjälper, fast är tveksam om det slutar bättre än sist om det lyckas, hahaha!

jaja, själv har jag kännt mig hängig hela dagen, hoppas ingen sjukdom är påväg. ska ta mig i säng nu så jag orkar upp imorgon till veterinärstiden. sov gott!

None
stackars stora bosse...

Kommentarer
Postat av: emma

Va söt han är ;D har inte sett boss på flera år :)

2009-07-17 @ 04:09:26
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback