Berlin

då drar man till Berlin imorgon, kul kul kul! har suttit alldeles för länge här hemma och ruttnat nu känner jag, sett örnässkolan och framför allt coop alldeles för många dagar nu.


har en känsla av att jag kommer få ett sånt där underbart rus av att "känna mig hemma" i Berlin, åtminstone lite bättre. tycker om tryck, tempo och puls även om jag är rätt lat av mig. dock var jag inte det under mina 5 månader i Sydamerika, då hade man något för sig i stort sett 24 timmar om dygnet. men då var ju allt nytt, stort och spännande. man kunde inte sitta still!





för mig är det viktigt att inte sluta önska, hoppas, drömma, sträva, vilja.. ja, alla ord som passar in där!
världen har mycket att erbjuda och jag vill hitta min plats, men jag känner ingen stress. eller okej, lite. men det hör väl till?


är det okej att räkna ner till nästa äventyr, 108 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback