Rio igen amigos!

jaa vad ska man saga..
forra sondagens party uppe mitt i favelan var valdigt nice och en annorlunda upplevelse. ocksa den kvallen som var galnast da man flog runt som en vilding utan att tanka pa att marken var ojamn vilket sluta med att man dunsa rakt in i hogtalarvaggen, hahahha.. vilken syn det ska ha varit! enda ljusa tjejen pa stallet som vildar runt och slar ihjal sig halvt som halvt, hahaha..

maste forsoka skarpa mig lite med uppdatering, aven for min egen skull, sa jag kan lasa nar man ar hemma i intetsagande sverige, fyfan.

igar blev det iaf fest med john, paketets bror, och en svensk kompis till han, johan, som bor har i rio i ca ett halvar.
alldeles for mkt alkohol men sjuuukt kul var det! forfesta med 1 1/2 liter vodka, massa ol och lite smirnoff. borja spela lite drinking games efter ett tag och sjalvklart ska jag alltid gora dom varre, haha.. till slut var det bara 3 vita papperslappar dar det stod "drink" pa ena, hahaha.. en stor shott med ren vodka var det som gallde varje gang. och aven ett annat spel nar man skulle fa ett chipp att traffa en poang och nar man traffa hogsta poangen fick man valja vem som skulle dricka, haha. vem tror ni jag valde?? mig sjalv saklart, hahaha ;)
jaa, jag vart anda inte fullast utan john.. hahah men vi var nog alla ratt dragna, borjar bli lite sma minnesluckor senare under kvallen till och fran.

stod ute mitt pa gatan och forsokte stanna bussar och skrek typ "shonnar vet nar dom jiddrar med oss det blir lalalalalal chhoooompis!!" hahaha.. hoppa runt och vilda pa alla satt och vis. felicia vet hur en busstur till Lapa kan se ut och denna var nog varsta, haha.. satt, stod pa nat sate langst bak i bussen. vi tre och kanske 6 andra unga superglada, fulla och galna brassepojkar. dunka i taket, sjong och skrek, hoppa, dansa.. drack sprit!! hahahaha jaa fyfan, san javla stamning det ar har i brasilien. man hade aldrig kunnat bete sig sahar hemma i sverige.

kom iaf fram efter en kul resa och tog oss till folkhogen i Lapa. har ar det lite oklart, men vet att brodern forsokte som fan hela tiden och johan sa aven det att han vart "kar" i mig.. forsokte kyssa mig hela tiden och hade diverse karleksforklaringar om att han ville vara med mig.. inte okej! hahaha forsokte avstyra det mest hela tiden osv.. sluta iaf med att han vart arg eller nat sa vi tankte ta oss tillbaka till johans lght och sova eller vanta in dom atminstone. fick hans nyckel osv, haha.. taxiresan minns jag inte alls, mitt i allt var vi iaf pa hans gata, santa clara. han forsokte som fan och jag forsokte forklara att jag broder inte ar min sak, haha.. minns att det blev en livlig diskussion sittandes mitt pa trottoaren, jag grat efter ett tag, minns inte av vilken orsak, haha.. han skrek typ "fuck daniel, he's always doing this and that.." hahaha som att han tar alla tjejer fran brodern.. osv osv.. sluta med att jag blev arg och typ fuck this, du tror inte jag vagar ga hem med dig for att daniel skulle kunna bli arg osv, hahah.. typ visa att i dont give a fuck about anything, hahaha..
lite svaga minnen hela vagen har men minns att han forsokte som fan i sangen, minns inte riktigt vad som hande men inte mer an nan kyss eller nat, hahahahah... han kanske utforska litegrann, men jag ar osaker.. tror inte han fick komma innanfor trosorna, haha!!!!! dock vakna jag upp imorse med han heeeelt naken bredvid mig, hahaha.. och hans kallingar pa andra sidan rummet och inget tacke eller nat. sa jaaa, nu har man da beskadat 2 av broderna, dags for nr 3 snart?? hahaha

och annu battre blir det.. pavag ut fran hans hus, just ute pa gatan.. tidigt pa morgonen, partykladd och "dagen efter-look" traffar vi pa paketet, daniel alltsa... INTE OKEJ! hahahahahaha
"hej har kommer jag med din bror u motherfucker ungefar.." hahah var iaf kul att se han, lange sen.. han fraga lite om hur kvallen varit och "where did you sleep?" hahaha var tror du, jag kommer fran ditt hus kl 10 pa morgonen och ser ut sahar.. hahah jaa han fick da inte veta mer.. "nothing happened.."
ja sa det kan ga, hahahaha... jag och brodern gick vidare och daniel hem och sov, haha

maste avsluta nu, folk som vantar.. men vi kunde till slut ge igen nyckeln vi lyckats sno at oss under natten sa johan kunde komma hem, haha.. stackars javel! vi far val se vad som hander ikvall, kanske mer fest :p

PUSS PA ER!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha gött att höra att du levererar!!!

2010-01-17 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback